donderdag 22 september 2011

nietboeiend leven lijden

aangezien ik niet heel veel boeiende dingen mee maak de laatste tijd, vergeet ik heel vaal om een blog te schrijven. Tuurlijk, ik maak wel wat mee, maar het zijn niet echt dingen waarvan ik zeg, gut laat ik dat eens aan de wereld vertellen. Vandaar de teleurstelling van het weinig bloggen. De laatste dagen zien er voor mij vrij hetzelfde uit. Naar school, thuis leren voor toetsen, muziek luisteren, piano spelen, hockeyen, tv kijken en met vrienden s'avonds afspreken. Ik heb niets te klagen maar het had ook wel wat leuker kunnen zijn. Gelukkig zijn de vele toetsen weer bijna voorbij en kan ik weer verder met my social life! Veel hockeyen doe ik eigenlijk niet aangezien ik geblesseerd ben - ja ik was er bijna overheen, is weer mis gegaan :( Nu zit mijn knie in mooi wit tape. Maar er zijn ook leuke dingen in het leven, zoals het feit dat ik bijna jarig ben!! whoeee! Ik kan niet wachten, helemaal omdat ik (waarschijnlijk, grootte kans) morgen al mijn cadeau ga kopen :) Kan ik eindelijk weer pingen en al die mikmak! Het klinkt misschien triest, maar ik mis mijn Blackberry echt heel erg!!!!!

Verder ga ik de week daarna (want dan is het herfstvakantie -whoee!) naar New York!!!! Omg, ik verheug me er zo op! Kan niet wachten om daar als een klein meisje zoals ik te lopen in zo'n grote stand als New York. Helaas kan ik nu geen geld uitgeven omdat ik goed aan het sparen ben om daar heeeeeeel veel geld uit te geven :) dus nu is het down maar dan krijg je er denk ik ook wel heel veel voor, al die kleren, schoenen - oke ik moet nu echt ophouden, ik draaf door! Daar heb ik wel eens vaker last van.. oke overbodige informatie, ik raak van mijn pad af.




Verder heb ik al weer goede voornemen bedacht, ja ben er als snel mee, weer spaans gaan leren. Ik ben het bijna al weer helemaal kwijt! Ken alleen nog maar van die cliché dingen zoals, Buenos dias, adios, commmo estas, quel esta nombre, gusta, uno dos tres.... diez, ect. dus ja dat word weer had aan de boeg!

Besos!



Geen opmerkingen: