maandag 24 oktober 2011

lieffe lisa

Gister avond had ik een creatief momentje, de foto's zegt al genoeg!

Toen ik vandaag weer op school kwam, na een weekje vakantie, was het weer leuk om de mensen te zien die je de hele week niet gezien had. Maar eentje was helemaal speciaal. Het meisje genaamd Lisa. Ze was op vakantie in Turkije geweest en had nog een cadeautje voor mij mee gebracht.
kijk de ketting, kijk de ketting, kijk de ketting, kijk de ketting, kijk de ketting!
I love her soo much!
hahahaahaha, ik heb weer een ketting met een kruisje!

Op school moesten we gaat schilderen maar ik was a little bit eigenwijs en besloot te gaat tekenen en voor het eerst in mijn leven ben ik een beetje tevreden met het resultaat!
het is helaas niet heel goed te zien, maar hij is ook nog niet helemaal af... dus ga er een keer echt mijn best op doen, als ik ergens nog een gaatje kan vinden in mijn drukke week....
ik mis de vakantie nu al! Die leuke momenten in New York en thuis de chill sessie's!
kijk wat een lief moment met Siempje, hahahaah

ciao,-

1 opmerking:

imre zei

leuke blog!
Ik volg je, volg je me terug?
xoxo