maandag 12 september 2011

top 10 van de week

De week is noch maar net begonnen en ik heb mijn eerste top 10 al gemaakt :) Muziek is mijn alles en luister er echt de hele dag na, vandaag mijn week top 10 muziek. Dit zijn de liedjes die ik -nu ook, maar vooral deze week ga luisteren. Het zijn nogal verschillende nummers, verschillende verhalen en verschillende redenen waarom ik ze zo top vind.

we tellen af, dus we beginnen bij 10 (wauw)

Adele - Someone Like You

Wat moet ik hier nou eigenlijk over zeggen? Gewoon een super mooi lied, helaas ben ik veel te laat me begonnen om hem werkelijk echt te gaan luisteren -shame on me!

mijn nummer negen:
Alexis Feat. Fido & Flex - Contestame El Telefono

Ja, ik hou nou een maal van de spaanse taal. Ik weet, dit is niet echt een nummer waarvan je denkt wauw, maar je word er wel happy van :) vandaar dus. Kort samengevat en en vertaald: Het gaat over een telefoon gesprek dat de een graag met de ander wil zijn en liefdelijk wil zijn ;)

na de negen komt de acht, dus hier mijn nummer acht
Eric Saade - Me And My Radio

De reden voor dit lied is heel simpel, het word gezongen door Eric Saade!!!! Daar kan ik niets meer over zeggen, maar de reden voor dit nummer is dat ik er gister achter ben gekomen dat ik hem een beetje heb buitengesloten -aaaaah, dus vandaar de plaats in mijn top 10

1,2,3,4,5,6 nu dus 7 !!
Anjulie - Brand New Chick

De reden voor dit lied, geen idee, geen diep gaande tekst, geen belangrijk verhaal aan dit lied... helemaal niets, het is gewoon een blij gevend lied, ook top toch?

we zijn al weer bij nummer 6, wat gaat het toch weer snel..(uhmm)
David Guetta feat. Sia - Titanium

Ik heb echt een hekel aal Sia (niet persoonlijks ofzo) maar ik vind dat mans gewoon vreselijk! Maar dit keer heb ik haar een kans gegeven en ik ben positief!

op de helft, nummer 5
Ed Sheeran - You Need Me Man I Don't Need You

Ik dacht eens, laten we eens een heel ander genre doen, dus voila. Weet niet echt wat ik met dit lied heb, het is makkelijk mee zing baar ;)

we zijn er bijna! nummer 4
John Lennon - Imagine

Old but Gold (kunnen we langzamer hand ook van die zin zeggen)

Ja nu echt nummer 3!
Chris Medina - What Are Words

Ik ben er pas echt verslaafd aan geraakt toen ik hem ging leren op de piano. Werkelijk eindelijk een lied die werlijk wat zegt! En wat ik ook echt begrijp wat hij bedoelt

Nummer 2, we zijn er bijna
Evanescence - My Immortal

Zegt genoeg?

En nu zijn we er eindelijk, na lang wachten en smachten! Waarom dit mijn nummer 1 lied is van de week? werkelijk geen idee! Echt waar, het is gewoon een fout, vrolijk, makkelijk, yaaay lied.
Frankmusik Feat. Colette Carr - No I.D.


Zo nu zijn we daar ook weer vanaf, maar nu ik die lijst weer opnieuw zie en ondertussen weer muziek luister zit ik weer te denken, nee die wil ik erbij, of die wil ik, oh nee. maarja, ik maak vast nog wel eens zo'n luist.

Verder mijn leven: school, school, school, school, huiswerk, school..... uhm zei ik al school? hahaha ach ja, nog maar 4 dagen en het is weer weekend en is het tijd voor afspreken en sporten! :)

xxxxx

Geen opmerkingen: