donderdag 29 september 2011

gymles

vandaag de dag genaamd donderdag hadden mijn klas genoten en ik gym. Dit keer niet zomaar gym zoals, cliché aan de touwen hangen, aan de ringen of trefbal. Nee, de docenten dachten even wat leuks te hebben bedacht : skaten! Op zich heb ik daar geen enkel probleem mee, maar dit keer was het anders.
1. Je eigen skates mee nemen -dus heel handig op de fiets, nee niet echt dus.
2. Als je die niet had mocht je ze van school lenen - lekker fris...
3. Je krijgt een heel harnas te bescherming aan
4. Je bent met 21 man aan het skaten op een klein terrein van 10 m2
5. Je doet alleen maar hetzelfde
Cortom: niet echt ideaal te noemen.

met lieve Geke -Ja ik weet, dom hoofd
Maar door dit skate avontuur heb ik wel weer waardering voor mijn oersaaie kikkerlandje! Namelijk, dat het niet verplicht is om een helm te dragen op de fiets, want man wat zijn die dingen lelijk en irritant!

1 opmerking:

Anoniem zei

echt een leuk blog!