zondag 16 oktober 2011

B-day party!

Vrijdag had ik mij B-day Party, en het was een groot succes. Helaas weet ik niet heel veel want het was een chaos! Maar wel eentje om van te genieten

De voorbereidingen begonnen met cakejes bakken en natuurlijk werd het een kliederboel! Samen med Jayne harde muziek aan -om keihard vals mee te zingen. rare dans bewegingen en domme opmerkingen, waren de cakejes best gelukt


tadaaaa, het resultaat

Verder die avond valt niet veel te beschrijven, alleen dat het super gezellig was!
Gelukkig kreeg ik ook dit keer van die traditionele cadeau's doe gewoon niet te verklaren zijn! zoals het happy pakket dat ik heb gekregen en een doos vol met bananen snoepjes -ja heb een opsessie met bananen!

er was voor af een confetie canon afgevuurt.....

En de rest:







en nu de cadeautje!






En nog een paar dingetjes maar die zijn te gek voor woorden, hahahahaahah

Nu voorbereiden op New York


xloveu!

Geen opmerkingen: