woensdag 4 januari 2012

2012

wat ben ik toch weer slecht bezig. meer dan een maand lang geen blog geschreven. het was me gewoon helemaal ontschoten. In de tussen tijd is er van alles gebeurd. Al die feest dagen en alles, al dat gedoe en stress. Nu heb ik totaal geen idee wat ik nu moet gaan vertellen. hahaha. dit faalt heel erg.





nieuw jaar zet mij altijd weer aan het denken en ga ik denken aan vroeger. zo haalde ik samen met Jayne oude foto boeken uit de kast en haalde mooie herinneringen op. het was zeer geslaagd en lachte ons dood om de dingen die we nog wisten en de brieven die we vonden met ongelooflijk veel spellingsfouten. hahaha.


 tijdens de feest dagen had ik 1 verslaving. de top 2000. De hele dag luisterde ik naar de radio en dat ging s'avonds nog door. Nu nog luister ik liedjes terug. wat een belevenis.
kerst en oude & nieuw waren zeer geslaagd door de mensen om mij heen. Nu nog ben ik kapot moe, want het waren lange lange lange dagen/nachten.


nieuw jaar een nieuw begin, maar de gekke momenten zullen altijd blijven bestaan.


Jayne en ik hadden een creatief moment en besloten een eend een make over te geven, helaas hebben we hem niet af gekregen en moeten we snel er verder aan gaan werken.
Dit is het laatste weekje vakantie en ga er volop van genieten. Kijk er naar uit om weer die gekke mensjes van school te zien, maar al dat werk hoeft zeker niet van mij!

xxxxxx

1 opmerking:

Lonneke zei

soms heb je gewoon echt geen tijd idd!
Even tip : het heet geen blog maar een post <3
xx