zaterdag 22 oktober 2011

Story of New York

Maandag nacht om 5 uur s'nachts mijn bed uit, aankleden koffer pakken en het huis uit om in de auto te stappen en naar het station te reiden. Bij het Station de trein in om naar Schiphol te worden vervoerd. Op Schiphol aangekomen, door de douane goed gekeurd te worden en dan eindelijk het vliegtuig in! -we hebben duur gewacht!
Na een vlucht van acht uur lang, kwamen we aan op Newark en moesten zo als altijd, wachten, wachten, wachten en laten we nog een keertje zeggen: wachten! Na al dat wachten hup de taxi in (the yellow cab) en naar het hotel waar we verbleven. Lang bleven we er niet in want we wilde meteen de stand in of course!


De dagen zager er ongeveer het zelfde uit, maar dan wel heel anders. In de ochtend opstaan, iedereen op zijn buurt de badkamer in ect. Dan de stand in om ergens de ontbijten en verder NY bezoeken, s'middags even een uurtje bijkomen in de kamer en dan weer op stap.
op Times Square


een of ander TV opname

Mijn licht ontbijd -omg, ze eten er gewoon echt teveel!

ELMO!!!!!!

vrijheidsbeeld

sky line 

HOT dog

Central Park


Brooklyn Bridge


Times Square at night

hoogte punt, hahaahahahahah


just a family moment 



Central Part

De hele tijd dat ik daar liep had ik drie liedjes in mijn hoofd, en rarara waar gingen die over?




Altijd als ik in stad loop bedenk ik mijn hele toekomst daar, maar wetend dat het een kleine kans is dat ik die waarmaak. Deze keer weet ik het zeker, ik ga het opschrijven wat ik allemaal ga doen en ik ga het waarmaken ook! Een vijf jaren plan ofzo wat je altijd op TV ziet.
Nu ik weer in Nederland ben kan ik niet wachten om weer in he vliegtuig te stappen om terug te gaan, maar helaas heb ik nog geen mogelijkheid bedacht om er in mijn eendje -of vrienden :). er gratis te komen, dus dat word nog even dag dromen terwijl ik mijn huiswerk maar en leer voor toetsen...

Lots of love!

2 opmerkingen:

Lonneke zei

super leuk!
ik wil daar ook heen!

Plami zei

Looks like so much fun! I really hope I will visit NY someday as well!


XoXo
Plami

http://www.fashionthrill.com/