woensdag 5 oktober 2011

top 10

Iedereen heeft zo wel zijn idool, dus ja ik ook. Ik zat wat op internet te zoeken en dacht hé (!) laat ik er eens een top 10 van maken. 

10- William Omar Landrón





















of ook wel bekend als: Don Omar
de reden voor mij zijn heel simple
- love his music! -danza kuduro, huefono de amor
- zijn nationaliteit. - porto ricaans
- hij is al 31 jaar!!! - zo oud had ik hem never nooit geschad!

9- Lo Bosworth


















Bekend van The hills
- ik vind haar echt zo schatig! 
- en haar uitspraken, omg!
-  haar blog: http://thelodown.com/ (momenteel zijn ze er nog mee bezig ofzo iets)

8- Christina Curry


of ook wel de dochter van Adam Curry en Patricia Paay
- ze is niet zo doorsnee persoon
- heeft haar haren wel iets van 100 verschillende kleuren geverft
- model
- heeft in Londen gewoond - ben jaloers!!!!!

7- Antonella Roccuzzo





















Vriendin van Lionel messi
- Ze is argentijns!
- Ze is maar 1.57 -like me!
- Geen idee verder, ik heb gewoon respect voor de lengte :$

6- Tom Hanks



















Acteur, genie!
- hij is zo oud! 55!
- hij is een groot acteur!
- speelt in vele goee films!

5- The Beatles
















of ook wel:  John Lennon, Paul McCartney, George Harrison en Ringo Starr
- Geweldige muziek!
- John Lennon was geniaal (helaas is iemand zo dom geweest om hem neer te schieten)
- Vind Ringo Starr zielig, hij werd een beetje vergeten ofzo

4- Molly Sanden


















zweedse zangeres ( 19 jaar!)
- hou van haar kleding stijl!
- mooie liedjes (ook al versta ik ze niet echt)
- deed mee aan het junior songfestival!

3- Morgea Freeman


















Morgan Porterfield Freeman Jr.
- ook al zo'n geniaal acteur!
- mooi stem
- favo films: The Bucket List en Million Dollar Baby
- ook al zo oud!

2- Lionel Messi

















Lionel Andres Messi
- 24 jaar!
- speelt bij Fc Barcalona
- Top voedballes
- maar 1.69!

(trommelgeroffel)




1- Eric Saade
















Eric Khaled Saade
- handsome
-cute
-halve neger <3
- FCB fan
- leuke liedjes
- gewoon helemaal top!

En nu is het elke dag hopen dat hij ooit naar Nederland komt!

Zo dit was mijn top tien!
Kus, Kiss, Puss, Besos, kuss, kys, baiser, bacio, osculum

Geen opmerkingen: