dinsdag 6 september 2011

school,school,school



Hoe trots ik ook ben dat ik toch nog op het vwo ben gekomen, ik blijf het vreselijk vinden al dat huiswerk en zurende leraren! Zoals vandaag een leraar na
ar me schreeuwde dat ik niet op dit niveau thuis hoorde (ik zei alleen dat ik het niet snapte! en meer dan de helft van de klas snapte het niet!) Gelukkig zijn er ook hele leuke leraren -ja die bestaan echt! je moet ze alleen even vinden. Ondanks de
minpunten zijn er ook leuke dingen aan school, zoals je vrienden, wat moet je zonder hen? Ook zijn er verder zat leuke momenten -sorry weet er even geen spontaan te vertellen, maar ze zijn er echt!

mijn geweldige huiswerk :|





en het leuke huiswerk:
Helaas kan ik nogsteets niet hockeyen vanwegen mijn blesure :( ik mis het zo! Ja ik wil er wel mee gaan stoppen, maar ik mis toch het sporten! hopenlijk kan ik weer snel beginnen.
Verder ben ik nu voetbal Nederland-Finland en mijn favo serie gtst aan het kijken

talk to you later!

Geen opmerkingen: