zondag 20 november 2011

bouwvakkers die van pannenkoeken houden

Ik was helemaal vergeten om de foto erop te zetten van het vorige bericht. dus bij deze
omdat ik nu mijn kook kunsten gevonden heb, ben ik niet meer te stoppen!
Donderdag hadden we leuk twee tussen uren en een pauze. Dus Geke, Tijs en Lisa kwamen op het idee om brouwnie's te gaan bakken. Ik zeg daar natuurlijk geen nee tegen dus zo gezegd zo gedaan. Sprongen op de fiets gingen naar de supermarkt en bakken maar! Natuurlijk ging het niet zonder problemen, veel teveel water gebruikt. Dus dat werd nog een bak halen en zo hadden we 2 brouwnie bakken vol! Na regen komt zonne schijn zullen we maar zeggen. Tijs was niet helemaal tevreden dus hij wilde ook nog pannenkoeken gaan bakken. Hmmmmmm. Maar het werd iets te veel van het goeden.
Buiten was het heel koud en we zagen bouwvakkers heel hard werken, toen kwam Lisa op het idee dat we hen pannenkoeken konden geven. Nou ze waren er heel blij mee.
Omdat we zo bezig waren met gek doen, het eten, en bouwvakkers voeren ben ik helaas vergeten foto's te maken :(

tip voor als je eens vervelend in de klas bent geweest: geef de leraar een stuk brouwnie, hij zal het zeer waarderen (ik spreek uit ervaring)


xxxxxx

Geen opmerkingen: